اخبار زبرجد

نمایشگاه صنایع دستی در وزارتخانه میراث فرهنگی با حضور صنایع دستی زبرجد

صنایع دستی زبرجد نمایشگاه بسته بندی

آقای محمدگلشنی مدیرعامل مجموعه صنایع دستی زبرجد در گفتگو با خبرنگار صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد که ما در مجموعه صنایع دستی زبرجد برآنیم تا با ایده پردازی های نو بتوانیم هدایای خلاقانه از صنایع دستی تولید کنیم با بسته بندی های فاخر که جایگزین هدایای مرسوم تبلیغاتی شود در سازمان ها و سایر شرکت ها (که نوعا از کالاهای خارجی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده میشود)

به گزارش صدا و سیما هدف از برگزاری نمایشگاه بسته بندی صنایع دستی در محل وزارتخانه میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، بالابردن کیفیت بسته بندی و کاربردی کردن محصولات صنایع دستی است.

محمد گلشنی مدیرعامل صنایع دستی زبرجد

در این نمایشگاه که در ساختمان شماره یک ساختمان وزارت میراث فرهنگی برپا شد ، محصولات صنایع دستی زبرجد در بسته بندی های فاخر در مقابل دیدگان میهمانان ویژه سازمان ها و شرکت های بزرگ قرار گرفت و همچنین وزیر محترم جناب آقای مهندس ضرغامی و همچنین معاون ایشان سرکار خانم دکتر مریم جلالی نیز از صنایع دستی زبرجد دیدن فرمودند و کمال تقدیر و تشکر را از این مجموعه زبرجد به عمل آوردند.

دکتر مریم جلالی معاون وزیر میراث فرهنگی

خانم محبوبه قاسم نژاد کارشناس فروش صنایع دستی زبرجد در گفتگو با آقای تبریزیان خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی، به معرفی بسته بندی های فاخر صنایع دستی زبرجد پرداختند و جعبه های فوق جذاب زبرجد را در لوی دوربین های خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند. در این بخش خانم قاسم نژاد به معرفی جعبه های ترمه و چوب ، تمام چوب ، چوب و چرم و همچنین جعبه های هاردباکس زبرجد پرداختند. در ادامه خانم محبوبه قاسم نژاد کارشناس فروش محصولات صنایع دستی زبرجد خبر از ایده های نوین و جدید برای تولید بسته بندی های جذاب تر و جدید در آینده ای نزدیک دادند و برای رونق صنایع دستی در آینده ای نزدیک ابراز امیدواری کردند.

محبوبه قاسم نژاد کارشناس فروش زبرجد

خبرنگار حاضر در محل وزارتخانه: با حضور شرکت های خلاق در عرصه بسته بندی صنایع دستی میتوان تولیدات صنایع دستی را ر سطح کشور گسترش داد.

آقای علی گلشنی مدیر تولید صنایع دستی زبرجد در مصاحبه با خبرنگار صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران افزود : در مجموعه زبرجد فکر کسانی بودیم که در این صنعت درحال کار بودند و کارگاه هایی که رو به ورشکستگی بودند و نزدیک نابودی بودند، ما آمدیم این کارگاه ها را احیا کردیم و همانطور که رئیس جمهور محترم جناب آقای رئیسی چند وقت پیش در مصاحبه شون فرمودند ، گفتند ما دوست داریم در ایران ، هر خانه یک کارگاه باشه؛ ما یک سری از این محصولات مون را داخل کارگاه هایی که کار در منزل هست ، بسته بندی و اجرا میشه و این باعث میشه زنان خانه دار و بدسرپرستان ، درآمد خوبی برای شان ایجاد شود.

علی گلشنی مدیر تولید صنایع دستی زبرجد

رونق صنایع دستی به کاربردی شدن آن بستگی دارد

با توجه به تلاش مسئولین برای رواج صنایع دستی ایرانی که ساخته دست هنرمندان و خوش ذوقان ایرانی ست ، باید روی وجوهات دیگر این محصولات سرمایه گذاری های ویژه ای صورت گیرد و از جمله فرهنگسازی روی صنایع دستی و ارزشمند سازی آن نسبت به کالاهای خارجی و چینی مرسوم در کشور ، یکی از مهم ترین مورد در رونق یافتن صنایع دستی به عنوان هدایای سازمانی و هدیه تبلیغاتی در کشور به کاربردی شدن آن بستگی دارد.

سرکار خانم دکتر مریم جلالی معاونت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران در مصاحبه با خبرنگار جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از محصولات فاخر صنایع دستی زبرجد خاطر نشان کرد : کاربردی کردن صنایع دستی ، بی ارزش کردن یا بی قدر کردن صنایع دستی نیست، کاربردی کردن صنایع دستی اینه که در حین اینکه قدر و هنر ، هنرمندان عزیزمون را میشناسیم و به عنوان یک اثر هنری با آن برخورد میکنیم ، بتوانیم در زندگی هم آن عنصر زیبایی شناسی را استفاده کنیم، اینکه ما نفیس بودن یا فاخر بودن را مترادف با تزئینی بودن به حساب آوریم ، آنوقت باعث میشه که از متن زندگی ما ، صنایع دستی دور شود .

مریم جلالی صنایع دستی

در ادامه سرکار خانم دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی میراث فرهنگی از مدیر عامل مجموعه زبرجد تقدیر و تشکر ویژه ای به عمل آورد و با آرزوی رونق صنایع دستی در ایران به ادامه بازدید خویش از محصولات صنایع دستی زبرجد پرداختند.

صنایع دستی

صنایع دستی

لینک سایت هایی که این خبر را پوشش داده اند:

وبسایت رسمی شبکه ۴ صدا و سیمای جمهوری اسلامی (شبکه دانایی)

وبسایت رسمی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران

وبسایت رسمی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

تقدیرنامه صنایع دستی زبرجد

تقدیر نامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مدیرعامل مجموعه صنایع دستی زبرجد جناب آقای مهندس محمد گلشنی ؛ در این تقدیرنامه جناب آقای سید حسین علوی مدیر کل دفتر بازاریابی و تجاری سازی به خاطر برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در محل وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مدیرعامل شرکت نیک اندیشان زبرجد تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *