راهنمای خرید هدیه

هدیه برای دانش آموزان | ۷ کادو خیره کننده به عنوان هدیه دانش آموزی

هدیه برای دانش آموزان و هدیه دانش آموزی

هدیه برای دانش آموزان یک اصل و اساس است. فرزندان از ابتدای تولد تا جوانی و حتی بزرگسالی نیازهایی دارند که در اکثر مواقع پدر و مادر بهترین برآورده کننده نیاز های فرزندان شان هستند که مهم ترین آن ها محبت ورزی و القای حس دوست داشته شدن است. به خصوص در دختران این قضیه باید پررنگ تر باشد ولی در واقع فرزندان پسر نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همواره به مهرومحبت نیاز دارند. بی تردید هدیه دادن به فرزندان از بهترین انواع بروز احساسات است و بر کسی پوشیده نیست که کادو چه تاثیرات فوق العاده روی هر کسی خواهد گذاشت. از آنجا که درس خواندن و تحصیلات برای فرزندان یک اصل و اساس به شمار میرود و شاید بسیاری از فرزندان از فضای درسی و تحصیلی خوششان نیاید هدیه دانش آموزشی میتواند علاوه بر تاثیراتی که پیش تر بیان شد به حس دوست داشته شدن درس و تحصیل نیز در فرزندان کمک بسزایی کند. برای همین ما از عنوان هدیه دانش آموزی استفاده کرده ایم چه مناسبتی بهتر از عید نوروز!!! در این مقاله از سایت صنایع دستی زبرجد میخواهیم برای کمک به والدین برای بروز حس محبت ورزی و القای احساس دوست داشته شدن به فرزندان عزیزشان راهکارهایی بیان کنیم که آنها را به درس و مشق نیز علاقه مند سازد و با عنوان هدیه دانش آموز کادوشان را اهدا نمایند.

صنایع دستی زبرجد منبعی معتبر از انواع و اقسام هدایای سازمانی و هدایای نوروزی متناسب با هر  سلیقه و هر بودجه است.

بزرگترین ویژگی که هدیه دانش آموزی باید داشته باشد چیست؟

به طور کلی هدیه برای دانش آموزان باید ویژگی های خاصی داشته باشد و باید اهدافی را دنبال کند. بدترین هدیه آن هدیه ای است که بی هدف اهدا میشود البته برای دانش آموزان و فرزندان دلبندتان این مسئله صدق میکند.

مثلا هدیه ای که فرزندان را از مسیر درست به راه اشتباه منحرف کند یک ظلم بزرگ محسوب میشود که متاسفانه از سر ناآگاهی بسیاری از والدین گرامی مرتکب میشوند.

به عنوان نمونه هدیه های الکترونیکی مثل موبایل و تبلت که بدون نظارت والدین در اختیار فرزندان قرار بگیرد میتواند آسیب های جدی به وی وارد کند و اثرات غیر قابل جبرانی را به بدنه خانواده وارد کند. ولی استفاده کنترل شده و زمان بندی شده نیز میتواند به رشد فرزندان کمک ویژه ای کند.

بازی های ویدیوئی که این روزها به شدت مد شده است مثل ایکس باکس یا پی اس نیز اگر بدون نظارت در دسترس فرزندان و دانش آموزان قرار گیرد میتواند ضربه های سختی به روح و روان دانش آموز وارد سازد.

پس دانستیم که خرید هدیه برای دانش آموزان باید با هدف باشد. به نظر شما کسی که برای دانش آموزش کنسول بازی هدیه میگیرد چه هدفی دارد؟ کسی که گوشی موبایل هوشمند یا تبلت میخرد چطور؟

نمیخواهم به صورت قطعی این مدل هدیه هارا تحریم کنم یا ۱۰۰ درصد بگویم بد است. همانطور که گفتم استفاده بی رویه و کنترل نشده خطرناک است و استفاده با نظارت و کنترل والدین میتواند سودمند نیز باشد ولی شاید بهتر باشد این گونه بگویم که یک سری هدایای دانش آموزی وجود دارد که بهتر از است و میتواند به حافظه و هوش فرزندان و دانش آموزان کمک بسزایی کند مثل بازی های فکری و یک سری هدیه وجود دارد که میتواند دانش آموزان را به فضای علمی علاقمند کند مثل میکروسکوپ یا تلسکوپ که دانش آموزان را به فضای نجوم و شناسایی دقیق تر ذرات و اجسام در ابعاد مختلف آشنا میسازد و گاهی از همین جاها علاقه دانشمندان آینده کشف و شناسایی میشود.

هر علاقه ای از دوران دانش آموزی شروع میشود

بدانید که شمایید ذهن فرزندان و دانش آموزان را پی ریزی میکنید. دوران دانش آموزی برای هر کسی دوران خاصی است که او تا ۷۰ درصد علایق خود را می یابد و در بزرگسالی به دنبال آن ها حرکت میکند. پس خوراک های ذهنی دانش آموزان را جدی بگیریم و سعی کنیم خوراک های علمی و مذهبی درستی را به آن ها هدیه دهیم.

 

پیشنهاد ویژه مطالعه : خرید هدیه روز معلم | ۲۴ پیشنهاد ویژه برای خرید کادو روز معلم

 

اگر میخواهیم فرزندان مان در آینده انسان هایی ارزشمند باشند باید از دوران دانش آموزی خوراک های ذهنی و فکری ارزشمندی را به آن ها بدهیم. هدیه دانش آموزان نقش اساسی و پررنگی در به وجود آمدن علایق شخصی آن ها دارد. پس باید در انتخاب هدیه برای دانش آموزان نهایت دقت و توجه را داشته باشم. باید فضای اتاق او را نیز به درستی تزئین کنید و از الگوهای رفتاری مناسبی برای آن ها استفاده کنید. سعی کنید الگوهای شخصیتی زندگی آن ها را نیز به دقت رصد کنید تا افراد ناشایست از قبیل برخی هنرمندان و بازیگران الگوی دانش آموزان نشوند.

بهترین هدیه برای دانش آموزان

در این بخش میخواهیم تعدادی از بهترین هدیه برای دانش آموز پسر و بهترین هدیه برای دانش آموز دختر را معرفی کنیم. از آنجایی که هدیه ها به این تعداد ختم نمیشود و گنجینه های هدیه صنایع دستی زبرجد برای فرزندان و دانش آموزان بسیار زیاد است.

شما عزیزان میتوانید برای طراحی و شخصی سازی هدیه دانش آموزی برای فرزندان خود با مشاوران و کارشناسان صنایع دستی زبرجد مشورت نمایید. برای این میتوانید با شماره های۰۲۱۷۷۶۸۸۹۱۵ یا ۰۲۱۷۷۶۸۸۹۳۲ یا ۰۹۱۲۲۱۲۴۲۵۴ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

هدیه کیف های چرمی

هدیه برای دانش آموزان و هدیه دانش آموزی

هدف از این هدیه دانش آموزی: ایجاد نظم و انضباط در زندگی ؛ مرتب نگهداشتن کارت های بانکی ، پول نقد و … میتواند به نظم دانش آموزان کمک بسزایی داشته باشد. تا بتواند در بزرگسالی نیز این ویژگی را در خود حفظ و ارتقا بخشد.

هدیه دمنوش ۱

هدیه برای دانش آموزان و هدیه دانش آموزی

هدیه برای دانش آموزان با رویکرد سوق دادن فرزندان به حفظ سلامتی

هدف از هدیه دانش آموزی : عادت به تغذیه سالم و روی آوردن به دمنوش به جای نوشیدنی های مضر مثل نوشابه ها و دلستر همچنین یک فرهنگسازی برای استفاده از دمنوش برای رفع خستگی بعد از رسیدن به خانه از مدرسه و…

ساعت رومیزی

هدیه برای دانش آموزان از جنس وقت شناسی و برنامه ریزی

هدف از ساعت به عنوان هدیه دانش آموزی: ایجادحس وقت شناسی . مسئولیت پذیری و برنامه ریزی در امور درسی و انجام تکالیف شبانه دانش آموزی

از آنجایی که وقت شناسی و زمانبندی در کارها بسیار اهمیت دارد و کنکور نیز که در برابر همه دانش آموزان وجود دارد کسانی در آن به خوبی موفق میشوند که بتواند زمان بندی درست انجام بدهند و هر تست کنکور را در زمان معین حل نمایند وگرنه با کمبود وقت دچار شده و نتیجه مطلوبی ندارند. پس از دوران دانش آموزی میتوان بان آموزش ارزشمند را به آن ها داد.

شمیم ۱ و شمیم ۲

هدیه برای دانش آموزان و هدیه دانش آموزی

هدیه ای خاص از جنس نور و معنویت

هدف از هدیه معنوی برای دانش آموزان: عشق به نماز و دعا میتواند دانش آموزان را از نظر روحی آرام کند و آن ها را در تمام امور زندگیاز جمله تحصیل به موفقیت های بالایی برساند از این رو این هدیه شمیم به شدت توصیه میشود. هیچ کس دوست ندارد که فرزندش به بیراهه بیوفتد پس برای جلوگیری از آن توصیه میکنم در علاقه مند کردن دانش آموزان به خدا و اهل بیت علیهم اسلام و نماز سخت کوش باشید. این هدیه به عنوان هدیه جشن تکلیف یا جشن تشرف نیز برای دختران ( حدودا ۹ ساله ) و پسران ( حدودا ۱۵ ساله ) موضوعیت جدی دارد.

کافه پک ۱ و ۲

هدیه با رنگ و بوی قهوه و برای صبحانه

هدف از قهوه به عنوان هدیه برای دانش آموزان: دانش آموزان پسر و دختر اگر صبح ها به قدرکافی سرحال نباشند به راحتی مطالب مفید کلاس های صبح شان را از دست خواهند داد که شاید جبران ناپذیر شود. به همین خاطر خوردن قهوه در صبح میتواند به هوشیاری دانش آموزان کمک بسزایی کند و این یک هدیه دانش آموزی ارزان قیمت به شمار میرود.

ووچان

لیوان سرامیکی وزیرلیوانی چوبی همراه با گز اصفهان

هدف از ووچان به عنوان هدیه دانش آموزی: رعایت بهداشت و استفاده از لیوان شخصی و به دنبال آوردن مسئولیت پذیری برای شستشوی مرتب لیوان شخصی و گم نکردن آن در فضای مدرسه

ترمه رومیزی

هدیه ای از جنس زیبایی و نشاط

هدف از ترمه به عنوان هدیه برای دانش آموزان: ترمه های رومیزی با توجه به رنگ هایشان میتواند شادی و نشاط را در دل دانش آموزان در هنگام انجام تکالیف یا مشق شب در حالی که ترمه ای زیبا و رنگارنگ زیر دستان شان است ایجا کند و از ایجاد خستگی در آن ها جلوگیری شود.

بهترین جایزه برای دانش آموزان

همانطور که دانستیم بهترین جایزه برای دانش آموزان آن جایزه ای است که آن ها را در مسیر درست بیاندازد. مسلم است که درس خواندن و رشد و ترقی و انسانیت از اهداف والای هر بشر است که مطمئنا پدران و مادران آرزو دارند که فرزندان شان یک انسان ارزشمند و دارای صفات اخلاقی والا باشند.

 

پیشنهاد ویژه مطالعه :  ولکام پکیج | افشای حقایق محرمانه درباره ولکام پک

 

پس در خرید جایزه برای دانش آموزان به جای توجه به خواسته های جاهلانه آن ها به کمی دقت و تفکر احتیاج دارید تا آن ها را در مسیر درست قرار دهید. نظارت و کنترل آگاهانه والدین و معلم ها برای دانش آموزان بسیار امر حیاتی و مهمی لحاظ میشود.

هدیه برای دانش آموز پسر

قبل تر هدیه های دانش آموزی صنایع دستی زبرجد را معرفی کردیم که برای هر دو جنس قابل استفاده است فقط این نکته را بگویم که هدیه برای دانش آموز پسر باید به ارزش ها و اخلاق یکسان در پسران توجه ویژه ای داشته باشد. و به اقتدار و جوانمردی آنان کمک ویژه ای کند و روحیه ی برنده را در پسر ها ایجاد و تقویت کند.

هدیه برای دانش آموزان و هدیه دانش آموزی

هدیه برای دانش آموز دختر

کادو هایی که برای دانش آموزان دختر انتخاب و خریداری میکنید نیز باید نسبت به ارزش های والای مقام زن حساس باشد و حس لطافت و پاکی را در آن ها به ارمغان آورد. هدیه برای دانش آموز دختر باید حس محبت و لطافت را به بهترین شکل دختر ها ایجاد کند و آن ها را نسبت به مقام مادر شدن آگاه کند و مقام والای مادری را ارزش قرار دهند.

اختلاط در هدیه و حساس نبودن معلمان و پدرها و مادر ها در خرید هدیه برای دانش آموزان میتواند آسیب های مهلکی را به جامعه و زندگی دانش آموزان دختر و پسر وارد سازد. اختلاط یعنی مثلا یک هدیه پسرانه را به دختر هم بدهند یا برعکس.

خرید هدیه دانش آموزی ارزان از زبرجد

اگر هدیه دانش آموزی که در ذهن دارید را در بین محصولات صنایع دستی زبرجد پیدا نکردید میتوانید با ما تماس بگیرید و هدیه دانش آموزی خاص خود را طراحی کنید مثلا میتوانید نام دانش آموز را روی هدیه حک کنید و این یک شخصی سازی جالب به شمار میرود. و میتواند دانش آموزان را شگفت زده کند.

برای مشاوره خرید هدیه تبلیغاتی و هدیه دانش آموزی میتوانید با شماره های دفتر مرکزی زبرجد ۰۲۱۷۷۶۸۸۹۱۵ | ۰۲۱۷۷۶۸۸۹۳۲ | ۰۹۱۲۲۱۲۴۲۵۴ تماس حاصل فرمایید و درخواست مشاوره رایگان با کارشناسان و مشاوران زبرجد را بدهید و در کمترین زمان ممکن به کارشناسان مربوط متصل شوید و مشاوره خود را دریافت نمایید.

برای خرید هدیه عید نوروز به سایت صنایع دستی زبرجد قسمت هدیه نوروزی زبرجد مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *